poniedziałek, 13 lutego 2017

"to się chwalę":)

takim Znajomymi trzeba się chwalić!


nasza Dorota - prowadząca blog www.dorotanaprzedmiesciach.blogspot.com - bierzmy przykład:)
bo teraz to już nie tylko "Dorota - prowadząca blog" - przeczytajcie, bo to prawdziwa inspiracja


kto zna, ten wie:)


o Jej najpierw małych krokach, ale potem liczonych w tysiącach...
Małe zmiany prowadzą do wielkich rezultatów - poznajcie Dorotę!


Dorotka - gratuluję!
- odkąd pamiętam - podziwiam i staram się wzorować
póki co, udaje mi się w jakichś 5%, ale od czegoś trzeba zacząć:)
:)





4 komentarze:

  1. ja się zainspirowałam Dorotą i zaczęłam biegać od stycznia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:) mówiłam, że trzeba by założyć fanklub:)

      Usuń
  2. o jejku :-) dzięki :-)
    Pozdrawiam serdecznie całą uśmiechniętą rodzinkę

    OdpowiedzUsuń