czwartek, 7 listopada 2013

A co na to Santa Claus?

Mimo, że zapowiedziałam już naszej Córci, że Święty Mikołaj nie przyjdzie do nas w tym roku, zw względu na to, że są z Johnny'm niegrzeczni, sama aż zapiszczałam po cichu, gdy znalazłam w sieci
 DIY domek dla lalek:)

Domek dla lalek - to mój pomysł na prezent dla Małej w tym roku.
Domek dla lalek, który chcę zrobić, sama, z pomocą stolarza, którego mam w rodzinie.
Mam nadzieję, że się uda:) Na stronie Boscha są rysunki z wymiarami i opis budowy.
Mam dostęp do skrawków tkanin na dywaniki, ściany, może jakąś zasłonkę?
Potem mebelki z allegro...trzymajcie kciuki!:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

that's all...

Wracałam dziś z pracy do domu całe pięćdziesiąt minut. Zazwyczaj wystarczy piętnaście. Korki, zamknięte przejazdy kolejowe, żużel, piąt...