poniedziałek, 25 listopada 2013

...like they know the score...

Na dzisiejsze słoneczne popołudnie...


A skoro o nutach...
Zostało mi z zeszłego roku kilka kremowych świec, nie palę ich zbyt często ze względu na Janka, no i brak czasu na romantyczne wieczory we dwoje:)
Podczas przeglądania w sieci świątecznych inspiracji natknęłam się na świeczniki DIY z wykorzystaniem nut. I nagle mnie olśniło - przecież na naszym poddaszu powinnam mieć jeszcze sporo kopii i oryginałów (powyrywanych oczywiście z większych wydań) moich nut! Mam komplet utworów, które grałam na egzaminie dyplomowym w... 1996 roku:) "Światło księżyca"Claude'a Debussy'ego na przykład...
Gry na fortepianie uczyłam się 12 lat, równolegle ze szkołą podstawową i liceum. Kontynuacji brak. nie czułam potrzeby, wręcz wstydziłam się domowych występów przed rodziną. Szkoda:(

Na sucho, na blacie stołu, przepalcowałam kilka utworów, a zapis tych najbardziej pospolitych lub nielubianych (:) ) wykorzystuję do tegorocznych dekoracji.










Podczas szperania na poddaszu, z kowbojskiej książki kucharskiej, którą przywiozłam kiedyś tam z Montany, wysunęło się moje zdjęcia sprzed ponad 10 lat. Zrobione w Virginia City, MT, miasteczku, w sumie niemal tylko jednej ulicy, wystylizowanej w klimatach dzikiego zachodu z początku XX wieku:)
W jednym ze sklepów znalazłam ręcznie szyte suknie, które można było wypożyczyć, np. na coroczny bal.
Właściciel sklepu sam zaproponował, żebym jedną z nich przymierzyła, więc skorzystałam, zdjęcie zrobione, pamiątka niesamowita...
...musiałam tylko nieco przykucnąć, żeby nie było widać moich trampek:)




3 komentarze:

  1. Świece idealnie pasują do podstawka ;) Zawsze chciałam umieć grać...
    Piękna dama z ciebie, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) talerzyk z ikea
    dama mówisz...ale to zdjęcie ma 10 lat!:) a wspomnienia jakby sprzed 100...

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowiłam sobie poznać Cię bliżej i spędzam z Toba dzisiejszy wieczór czytając bloga od deski do deski.
    Pomysł ze świecami w otulince z nut bardzo fajny!
    A Ty... Ty śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń

"wyjdź ze mną na deszcz"

"wyjdź ze mną na deszcz" z płyty "Mój dom", Kortez Od kilku dni chodzę, jak zaczarowana. Zresztą, nie tylko ja.....